1.11.13

Armstrikk på epla!

Da er jeg straks klar for å sette nesa mot Bergen og Trikotasjemuseet på Salhus, jeg er bare raskt innom her for å fortelle at Krukka og jeg har slått sammen våre pjalter også på epla - velkommen til Likt & ulikt-butikken! 


Der selger vi tingene våre - armstrikkede halser og skjerf, tovede katteleker og vevde og sydde og strikkede ting vi har lagd. Flere varer kommer snart, kanskje noen kurver og litt betong og kaffekopplys, og armstrikkede sjal, som jeg plutselig fikk den lyse ideen å lage aaaalt for sent i går kveld.


Så dette får kanskje bli med på tv i kveld. Jeg grugleder meg, og håper så mange som kan følger med! Ikke for å se på meg, men fordi dette er en internasjonal strikkebegivenhet! 

Ha en knakandes fin helg, alle sammen!

6 comments:

elle-melle said...

God tur og lykke til!
Det går sikkert kjempebra:)

Quiltefia said...

Gøy å se deg på tv!!:-) Anne Kari

Nina said...

Kjære deg, så flink du er på TV!!! Kjempegøy!!

veveke said...

Virkelig fint innslag fra Salhus. Artig å se dere to Lindaer med så ulike "strikkepinner". Jeg holder en knapp på din metode, og måtte prøve meg mens jeg satt oppe i natt og fulgte resten av sendinga.
Garnet du brukte var nok bedre egna enn det flerlagte som jeg prøvde meg på. Vesten din var helt topp!
BRA INNSLAG !!

AnneKa said...

Kjempegøy å se deg på TV :D og armstrikking må prøves :)

Helle said...

Så synd, men jeg fikk ikke med meg innslaget ditt. :( -fikk dessverre ikke full kontroll over fjernkontrollen før kl 24.00...

Gratulerer med epla-butikk.