25.8.10

Venter og leter

Lete etter gode blogger
Det er nesten som shopping! Jeg har holdt på i hele dag... Samme sikle-opplevelsen, overdosen av inntrykk og gode ideer... Lagt til: Karlssons Kludeskab, for eksempel. Sjekk porselenet i post tre!

Nå er Feedly-kontoen min full av inspirasjon hver gang jeg sjekker, og fungerer som mitt eget-redigerte håndarbeidsmagasin på nettet. Skal lage en bloggroll på siden her snart, snart. Og skal begynne å sitte med notatblokka ved siden av når jeg kikker på blogger, for jeg glemmer like fort som jeg har sett. Men det har da blitt noen julegaveideer i dag!

Vil ta bedre bilder!
For det er jeg dessverre ikke så god på. Men jeg har en god bok om emnet, og det er jo en god start. Også har jeg bestilt en sånn: 
GorillaPod fra CDon.com

Den er på vei i posten, så jeg har liksom ikke så lyst til å ta en masse bilder av ting før jeg har fått den. Den er til å justere alle veier, så den kan stå på ujevnt underlag, henge i et tre - you name it. Så denne gangen skal det bli feriebilder av oss selv også - hvis jeg bare husker å finne ut hvordan selvutløseren virker før vi drar.





Og ellers? 
Strikker litt jakke til meg selv, og litt bestillingsjakke. Og jeg har jo hyggelig selskap på arbeidsrommet, i hvert fall!

Ellevilde i fri vinduskarmutfoldelse.

1 comment:

Vibekes lille ullne said...

Tusen takk for koselig innlegg på bloggen min i dag, det varmer. Skal ta til meg alle gode tipsene du kom med!

Har nok vært flink pike alt for lenge, og jobbet alt for mye. Har jobbet 30% siste året og har følt at det har vært lite, men egentlig alt for mye. Sukk! Nå blir det 10% fremover så får vi se. Gleder meg litt til å orke andre ting enn å jobbe og hvile! Ha en fortsatt fin dag! :)