23.8.10

Og så ble det stille...

Helt stille. I to dager og vel så det. Men i dag er det litt krefter å hente igjen, og selv om jeg snaut nok har strikket en maske de siste dagene, har jeg litt å vise fram.

Grunnen til stillstanden var et kraftig overtråkk i form av handletur til Jessheim på fredag. Skulle jo tatt hintet da jeg måtte legge meg igjen etter frokost, men jeg følte meg så fin da jeg våknet til lunsj... Og så slo det meg at med mindre jeg ønsker bot for utilsiktet nudistbading på Kreta i september, så må jeg ha nytt badetøy, og det må skje nå, før de pakker bort alt det pene for vinteren. Ikke så veldig glad i kretisk bling-tøy, og heller ikke i g-sport-proff-svømmetøy, så da ulte jeg av gårde. Med et visst håp om å finne noe sommerbukser også, men det skjedde selvfølgelig ikke. Stupide moten om dagen får jo selv Kate Moss til å se brei og deigræva ut, så det UTGÅR.

Men jeg fant jo ett og annet jeg har tenkt på... Og som jeg er ganske så fornøyd med.

Toalettmapper som passer til strikketøy og CD-boks som passer til strikkepinner. Genialt, eller hva? Jeg er i hvert fall mycket nögd.


















Kretatur-hamstringen har for øvrig begynt på andre fronter også - man må spre utgiftene litt utover når man får trygd hver andre uke. Så jeg har kjøpt trykkutjevnende ørepropper og støttestrømper til flyturen, og håper at alle monner drar når det kommer til å bli så lite sliten som mulig.

Nei, da er PC-kvoten godt og vel fyllt for i dag. Krysser fingrene for strikking i finværet. Ka-tjing!

2 comments:

hobbyvenn said...

Så smart å bruke toalettveske som strikkeveske, og strikkepinneoppbevaringen var jo helt super!

Unknown said...

Takk! Spesielt fornøyd med strikkepinnene - de har jeg prøvd mye rart for å få orden på...