14.6.10

Jeg har i hvert fall lagd en blomst...


På min nyinnkjøpte Flower Loom fra Panduro. Og det er det nærmeste jeg har kommet bryllupsantrekk foreløpig, med unntak av å kikke på tonnevis av vintageklær.

Jeg klarer rett og slett ikke å bestemme meg. Jeg trenger for sikkerhets skyld TO kjoler - én til vielse og familiemiddag, og én til venne-grill-hage-fest dagen etter. Akkurat nå er det selve Brudekjolen som står på gudbedre-så-dårlig-tid-jeg-har-lista.

Grafisk, enkelt og stilfullt? Eller myk, sofistikert eleganse? Arrrgh. Er fristet til å kjøre enkel, Jackie-O-aktig kjole med blomst og lite slør i håret, men er muligens mer komfortabel med jerseystoff og blonde-over-ett-eller-annet.

Garngalskap
Men garnet er ryddet, og jeg har i det minste bedre oversikt og en hel del ideer - som i
hovedsak må vente til bryllupet er over :)
Status er ca. 20 bæreposer med garn, hvorav drøyt én med syltynt sjalsgarn - dere vet hva dere får til jul, folkens!

Og en pose sokkegarn, en stor pose bulky/super bulky, en drøy pose bomullsgarn og tre store poser restegarn som skal bli lappetepper. Resten er brukandes, middels tykt garn (p 3-5, omtrent), sortert på farge.

Nuvel. Teste et lite blondemønster i silkegarnet fra Pinnsvin Design før det er natta. I morgen kommer varmepumpemannen, så da blir det nok tenking nok, tenker jeg.

No comments: