17.7.10

Nærmer seg

Da er skjørtet sydd på, og fôret satt i, og det mangler bare knepping og opplegg nederst. Så nå får dere ikke se flere bilder før jeg er gift :)

Oppdaget at jeg må ha maaange flere knapper enn jeg trodde, så jeg må til byen og få tak i. Håper de fortsatt har samme slaget, så jeg slipper å trekke 12 knapper ekstra.

Fikk omsider somlet meg til å sjekke hva vi har av kjøkkenutstyr i kjelleren, og fant både bestikk, tallerkener, glass og krus nok til hele hurven! Så da slipper jeg å lete mer etter sånt. Nå trenger jeg bare en 4 l plastbolle med lokk til å fryse is i. Og i morgen er det Charlottenberg som skal få smake bankkortet mitt, så da skal det nok ordne seg.

Jeg skal også lete etter sko.... Sukk. *Ønske meg selv lykke til* - det trenger jeg.

Men i kveld skal jeg klappe meg selv på skulderen og si "flink pike", og la kjole og bryllup ligge en stund. Sånn for å slappe av litt skal jeg strikke ferdig den første julepresangen (!), og sy en topp til meg selv. Juhu!

No comments: